Vet inte vad jag ska ha för rubrik..?

Hej Bloggen och alla läsare! Just nu gör jag inte så mycket, lyssnar lte på musik på spotify och tar lite bilder. Ska snart gå ut och göra nåt, men vet inte vad. För kanske en 15 minuter sedan så tittade jag i min Hello Kitt necessär och där hittade jag 2 halsband som jag glömt att jag hade med mig. haha, de är fina fick halsbanden av Elin och Angelica. Jag fick också ett par örhängen av Elsa när jag fylde år, men de är kvar hemma.

Pappa berättade för mig igår att när min elr mina kunsiner skulle simma till Tvarö från där vi bodde förut innan vi flyttade till andra sidan så när de kom till där vi brukar vara på tvarö så såg de en död älg i vattnet. :( När pappa sa det så jag bara "är det sannt" tänkte jag. :O

Jag tror att jag måste göra mer inlägg per dag så det kanske är roligare för läsare att läsa bloggen. ^^
Det får jag väl hoppas på. ;) Men ni får ha det så bra så hörs vi senare!



Halsbandet. Jag har det också i guld.

Paint

Hej och godmorgon! Inatt sov jag ocg mina småböder i tält. Det var ganska skönt, men man fick ont i huvet efteråt på morgonen. Men nu på morgonen har jag spelap lite Wii. :p Hah, had ej nåt att göra och pappa hade internetet så, varför inte? Men jag har sett på många bloggar att man använer paint och ritar saker, t.ex Kissie och några fler. Och jag har aldrig idéer så jag har försökt rita en bild på en blondin, men det gick inte så bra men här är iaf bilden.
 
Haha, snygg va!? *Inte*

puss på er, vi hörs. ^^ Ja, imorgon är det 1 juli.

JA, internet!

Ja, pappa köpte nytt internet så nu kan jag visst blogga! :D Jag kom nyss hem från at tvarit på en ö som hete Tvarö, I think. Men där badade jag och solade. Jag vet inte om det gav så mycket resultat när jag solade, men lite gjorde det säkert. Jag håller nu på att ladda upp de bilder jag tog på ön. Det blåser så mycket, och jag hatar när det blåser. :(  Emh.. Ja, jag kan ju medans lägga upp en bild på mig "jag just nu". Jag fick ingen bra bild på mig. Men nu har bilderna ändå laddats upp, så då kan jag ju visa dem istället!



Ja.


När vi åkte in vid vassen som man måste göra.

Jag tog kort på vårt badställe när vi åkte förbi. Vi kallar det djupet.


Jag kom och tänka på att Eclipse har premiär imorgon! ;D

Puss på er. <3

Inget internet.

Hej och Godmorgon! Jag har jävligt mycket träningsverk från igår, det gör jätte ont. Men träningsverk är ett bra tecken! Men jag ska bara säga att vi inte kommer att ha internet på några dagar nu, så jag kommer ej kunna blogga för at tdet försvinner idag, men vi kommer ju att köpa nytt ofc. Så ni får ha det så bra, puss på er. ♥

Wii Fit Plus!

Ska snart spela Wii Fit Puls. Ska göra några spring övningar och yoga. Jag har gjort mycket övningar under dagen för om jag gör det jag ska göra så blir jag lite smalare. haha
Nu ska min lillebor ha datorn, och han tjatar. D:

puss, <3


28 juni 2010

29 juni 2010... 30 juni 2010.... 1 JULI 2010. :D

Ja, om några dagar är det juli! Det ska bli så härligt med en varm sommarmånad med mycket båt turer till olika öar och mycket bad.

Godmorgon! Eller jag vaknade för ca 3 h sen, och nu är klockan ca 11.30. Idag ska vi nog inte göra nå mycket, vi ska åka och handla, stor handla. Det kommer antagligen bli jobbigt, men kul för att jag älskar handla. Men vi kommer nog handla i 3.... timmar. *Blää* Men jag vill ändå följa med, men kanske inte.
Snart ska jag och mina småbröder gå till en labyrint som vi har byggt, den är jättenära vårt hus och jättebra för att den är kringlig och krokig. haha.  Näjj, jag tror inte jag ska följa med och handla. Pallar inte!




Mina snögga skoor. ;)


En fin natur-bild som jag tog på klassresan.


Mina fina ögon och ögonfransar! ;)


jaaaag!

puss, hare bra!

Tyskland VS England

Heej! För ca 2-3 timmar sedan "flyttade" vi till andra sidan, asså vårt andra sommarhus. Jag såg halva matchen Tyskland - England, sen vågade jag inte se mer för att det blev för spännande och jag pirrade så mycket. Int eför att jag har så stort intresse för fotboll, men det är ändå roligt att se på ibland. Det blev 4 - 1 till Tyskland i matchen! :D Men det skulle egentligen vara 2 - 2 när det stod 2 - 1 men dommaren såg inte att det var mål så målet gilldes inte. Jag såg på tv att det var en bläckfisk i Tyskland som hadde spått att Tyskland skulle vinna mot England, och den hade rätt. Bläckfisken hade också spått att Tyskland skulle vinna över Australien och Ganha,(stavning?) men förlora mot Serbien som landslaget gjorde. ^^ Men nu är tyskland vidare och det är ju bra! Men 1966 så var det också en match mellan Tyskland - England och då hände samma sak med målet, men då gilldes det tror jag.


"Målet"  1966. Kan ej roför kvaliten. Sorry att klippet är direkt efter texten, utan några mellan rum, men det gick inte att fixa

http://www.youtube.com/watch?v=3onu9ORTrjA
"Målet" 2010.  Gick inte att få in det i bloggen.

http://svtplay.se/v/2057337/rapport/blackfisk_spar_tysk_seger
Bläckfisken. Finns ej på youtube.

puss på er. ♥


Idag ska jag "flytta".

Hej och godmorgon! Iadg sov jag inte så länge, men jag är inte trött. Hela mina ben kliar för jag fick ca 30 myggbett igårnatt. :( De kliar som in i helvete! Men idag ska vi packa och flytta till vårt andra sommarhus som ligger på andra sidan sjön. Jag har en bild på huset på min laptop, men just nu är jag på mammas så kan ej visa bliden jag har men jag laddar upp den sen på bloggen och visar er. ^^ Hoppas att ni hade en bra midsommar, min var bra, tycker jag nog! Men nu ska jag nog äta frukost, så vi hörs. :) Puss, ♥


hittade en gammal bild på mig som jag gjorde om. :P


dotdotdot.

ja, punktpunktpunkt. Men jag kommer inte kunna blogga så mycket de dagarna som kommer för att jag måste vara lite mindre vid datorn och jag får inte alltid tillgång till internet för mina brorsor har internet. Men jag får ju iaf tillgång ibland, och det är ju bra! ^^ puss och kram på er. ♥ ;)


Video.

Hihi, jag gjorde en liten video under dagen. Titta Hela! ^^



Sorry att det inte var en Michael Jackson låt. :(


puss. Hörs sen! ♥

Dans och tårta. Glad midsommar!

Hejhej. Kom nyss tillbacks från att ha dansat runt midsommarstången. Det var ju lite pinsamt att dansa runt en midsommarstång oh sjuga massor av konstiga sånger. Menmen, nu är det ju över och vi åt tårta. Glömde takort på den, men det gör inget det viktigste var att den var god, och det var den. Vi åte båt över sjön till vårt andra sommarhus, och därifrån gick vi till midsommarstången. ^^


Midsommarstången!

Jag i båten.

hah.

Puss på er, ha en bra midsommar! ;)


Vem vet?

Hejhej. Just nu tittar jag lite kommentarer som är på min blogg. Jag hittade en bild på en av bloggarna.

Det kan vara mitt inlägg. Hoppas det! ^^
Bilden tagen av http://hannahhamberg.blogg.se/ .


puss. ♥


Midsommar imorgon.

Ja, imorgon är det ju midsommar! Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men jag hittar nog äkert något fint. Hoppas att det blir en fin midommar med sol, det brukar ju regna nästan varje år men vem vet, kanske inte i år. Jag har ändå inte så bra koll på vädret, för jag läser inte tidningen så mycket men jag tror att det blir bra. ;)  lalalalala.  hah, visste inte vad jag skulle skriva.




jag. :p

puss! ♥

Billys panpizza.

Hejhej. Åt nyss lite Billys Panpizza, som då är jättegott! Mums. Just nu är jag lite på fb, msn och bloggar lite. Jag solade lte idag och lite nrun blev jag väl, men inte så det syns så mycket. Men mitt mål är att bli väldigt brun på dehär veckorna jag är här, hoppas jag uppnår det. :) puss, hörs sen! ♥


Bilder.

hah, jag var inte ute och fotade så länge, men lite bilder fick jag nog till. Här är några, men inte Alla! ;)


Mina flipp flopp. Köpte de förra året någon gång antagligen.

Blommor.

Vår lilla stenbock.

hah.

Sjön, men där brukar vi inte bada.

Där brukade det vara en orm förut, men inte längre.

puss. ♥


Ut och Fota!

JA, nu ska jag ut och fota! Bilderna laddar jag säkert upp sen. ^^
puss. ♥


Videoblogg!

japp, inte så bra kvalite men det får ni leva med. ;)



puss, hörs. ♥

Godmorgon.

Hej, och godmorgon! Idag sov jag väldigt länge, kanske till kvart över 9, men om inte pappa hade väckt mig hade jag säkert sovit till halv 10 eller längre. Men nu är jag iaf vaken och har nyss ätit frukost. Jag sitteroch skriver lite i min adressbok. Jag hittade den precis innan vi skulle åka igår, och tänkte "varför inte ta med den?" och så gjorde jag det. Jag sitter och suddar ut jätte mycket onödig text jag skrev i den. Sart ska jag klä på mig och hittar säkert nåt jättefint, som jag sedan lägger upp på bloggen. ;) Puss och kram. <3


Min söta lilla adressbok. "I can see you!"

puss, hörs sen. :)

haha. ;P


Skulle bara testa hur den blev. ;P

Sorry Cissie om jag härmade dig, men jag tyckte din blev cool. :)
puss. <3

JASON DERULO - IN MY HEAD

Sitter och lyssnar på IN MY HEAD med JASON DERULO, och det står 1 - 0 till Tyskland! :D
De gjorde mål nyss, och hoppas att Gahna inte gör mål nu på ca 25 minuter...

puss, ni får ha det så bra! <3



Jason Derulo - In my head.

Saknar er. <3

Ja! Saknar alla mina vänner. :(


Elsa (L)

Angelica (L)                                                            

Elin (L)    
                                                            
Ronja (L)

Lollo & Frida (L)

Saknar mycket mer vänner, men har ej bild på er. :( <3

Kram Manii. <3


Framme!

Hejhej! Är lite sur för att jag hade skrivit ett jättelångt inlägg som då skulle vara detta, men sen så försvann allt jag skrev, och jag hade skrivit jättemycket. :( Men just nu sitter jag vid datorn och bloggar för vi har fått internet, men jag kunde inte blogga direkt när vi kom fram för att mina småbröder hade internetet. Just nu går det en mach mellan Tysklnad och Gahna. De har spelat i ca 30 min och det står 0 - 0. Hoppas Tysklnad vinner, annars åker de ut ur VM, och det kan ju inte gå för sig. Jag tog iaf lite bilder när jag och mamma åkte till landet, och här är några.


Visst är molnen fina!

Tog kort på ett random ställe. :p

Köpte en skiva på vägen.

Egentligen skulle jag skriva alla låtar, men eftersom texten försvann orkar jag inte skriva igen.

Puss och kram Manii. <3

Åker klockan 12.

Ja, jag åker klockan 12 till landet och därför kommer jag ej kunna blogga på ca 4-6 timmar. :( Så ni vet, puss. <3

Är med Frida.

Hej! Just nu är jag med frida och vi gör då inte så mycket. Men snart så kommer vi säkert på något jäkligt kul att göra. Vi kanske tar lite bilder när vi hoppar sudsmatta, men vad vet jag. Det är lite halvsoligt ute, och det är skönt att det inte är så soligt på studsmattan. Åker till landet imogrgon och vi har nu internet där, men mamma sa att jag bara får använda 2 timmar till datorn per dag, men det är ju iaf 2 timmar och jag hinner ju blogga! Men vi hörs, och ni får ha det så bra! Kram Manii. <3 ;)


Jag & Frida.
Vi är inte i mitt rum. ^^

Ny design.

Hejhej, just nu är jag med Frida och hon håller på med våra mobiler. Jag har just hjälpt henne med att få en "finare" blogg. Och då blev jag också sugen på att göra en ny design. Hennes blogg heter www.osiidosii.blogg.se ;) Snart lägger jag antagligen ut dagens outfit, ellr ett videoklipp. Frida sitter och sjunger "Bom Bom Pow", och jag nynnar med. xD



Justin Bieber - Somebody to love

puss.

Landet.

Hejhej, just nu är det morgon och jag sov hos Lollo tills idag. Jag skulle egentligen åka till landet igår, men mamma har så ont i ryggen så jag och hon åker imorgon altså på onsdag. Detta blir ett kort inlägg för jag är morgontrött och orkar inte skriva mer. :P


Regn.

Heej! Just nu är jag hos Elin, för vi skulle göra en sak. Så jag cyklade till henne på några minuter. Nu sitter hon och äter och jag är vid datorn och bloggar lite. Vi ska göra en sakn ute, men just nu spöregnar det. :(  Och jag som har mina Converse, de kommer ju bli dygnsura.


Elin ville inte bli fotad.

Jag och Elin. Euu, mina tänder.

puss. <3

Bakning.

Hejhej! Nyss bakade jag och Elin en good kaka. Den står i kylskåpet just nu, men snart kan vi säkert äta den. Elin sitter vid min laptop och  fixar ett inlägg i bloggen som jag, Elin och Angelica har tsm. Så nu ska jag skriva receptet till kakan, men sen lägger jag ju ofc upp bilderna!


Elin. ♥
Nu kommer receptet.

CHOKLADRUTOR (ca 15 bitar)

50 g smör
2 ägg
2 dl strösocker
3 dl vetemjöl
2 msk kakao
2 tsk bakpulver
1 dl hett vatten
smör och ströbröd till formen.


GÖR SÅ HÄR:
*Sätt på ungnen på 225 grader
*Smörja och bröa formen.
*Smält smöret och låt det svalna.
*Vispa ägg och socker pösigt.
*Blanda vetemjöl, kakao och bakpulver och rör ner i smeten.
*Häll i smöret och det heta vattnet.
*Häll smeten i formen
*Grädda kakan mitt i ugnen i 10 - 12 minuter.
*Låt kakan svalna i formen.
*Rör ihop alla ingredienser till glasyren så att sockret smälter.
*Bred glasyren över kakan och strö över kokosflingorna, eller strösslet.
*Skär kakan i rutor.

GLASYR:
*3dl florsocker
*1msk kakao
*5msk starkt kallt kaffe
*3msk smält smör
*2tsk vaniljsocker
Granering: Kokosflingor, strössel eller något annat.

Snart kommer bilderna från bakningen! ;)
Bilderna är nog inte i ordning.


Vi drack lite oboy innan vi bakade.

Vi knäcker ägg.



Sen sockret.

Sen vispar vi det pösigt.

Jag vispar.










Kakan innan den ska in i kylskåpet.

Det var lite bilder från när vi bakade. :)


 


Är med Elin!

Hejhej, just nu är jag med Elin. Nyss var vi ute och tog bilder i en park i närheten av mig, jag lägger upp några av dem. Snart ska vi baka en kaka som är jävligt god. Snart ska vi ta lite mer bilder. ;) puss. ♥










Daniel och Victoria.

Hejhej. Ser lite på fotbollsVM och tuggar tuggummi. Det är Danmark som spelar mod något lag som börjar på C, men har ingen aning vad landet heter och hur det  stavas. Men det står iaf 2-1 till Danmark. Idag var jag ju i stan oh tittade på det nygifta kungaparet, kronprinsessan Victoria och prins Daniel. Vi såg dem åka i en fin vagn, och de satt och viknade. Jag skulle ta kosrt med min kamera, men precis när jag skulle ta fram den hade den inga batteri, och min mobil tar inte så bra bilder. Men Elsa fick iaf en lyckad bild, så den skickade hon till mig som jag säkert kommer ladda upp.
Jag sitter och tänker på att jag vill ha en plattång och en locktång, för håret blir så fint när man änväner de. Fast om man ska ha en riktigt bra tång så kanske den kostar ett par hundra.


Elsa! ;)

Jag, blev lite fail på bilden. :p


puss. ♥

Godmorgon.

Hej, och godmorgon. Jag vakande ca klcokan 07:00, mendans Elsa vakande 07:45. Idag ska vi åka in till stan och försöka se på kungaparet, men det är nog möjligt, om man tänker hur många folk som kommer att vara där! 
Snart ska vi nog äta frukost, vad vi ska äta vet jag inte men det blir nog säkert gott. ^^ Just nu är jag inne lite på facebook, youtube och bloggar lite. 

 
Jag igår, hos Elsa. ;)


20.45

Heej Nu är klockan ca kvart i nio och det är inte så sent, men jag är lite trött ändå för jag vaknade klockan 7 imorse. Jag har inget mer o säga, puss på er! ♥ :)

(kort inlägg.)

Eclipse, 30 juni.

Ja, somsagt biopremiären av den tredje filmen av The Twilight Saga. Jag hoppas att filmen är bra, för den verkar vara mer spännande och mer hädelsefull än de 2 andra filmerna. Jag kommer vara på landet när det är bio premiär, men då får jag väl se den när vi kommer hem!

Vi kanske kommer få internet till landet, och därför kommer jag kunna blogga, men det är bara kanske och jag hoppas verkligen det! Men vi får se.



Frisk idag.

Hejhej! Just nu är jag hemma hos Elsa. Jag kom hit för ca en timme sen. Vi har inte hunnit göra så mycket, men nu är v i vid datorn. Idag var det min 3 tredje dag jag hade sommarskola, för jag var ju sjuk 2 dagar men nu är jag äntligen frisk. :) Imorgon är det ju kronprinsessans bröllop, lite konstigt att de ska gifta sig men ända kul. Snart ska jag och Elsa gå upp och se på The hills och kanske äta nåt litet. Ska sova över hos Elsa idag.


Kronprinsessan Victoria och Daniel.

The Hills.

Cimorelli.

Cimorelli är en familj som lever i U.S.A (tror jag) och det är en slags "grupp" som då heter Cimorelli. Gruppen innehåller 5, och ibland 6 tjejer. Tjejerna heter ()ChKristina, Kathrine, Lisa, Amy and Lauren, men ibland och snat mer är lillasysterna Dani med och sjunger. Jag tycker de är väldigt bra.

Här ett youtube klipp på dem.


ABC - Jackson 5


Fotbolls VM 2010.

Ja, just nu går det ju fotbolls VM i Sydafrika på tv. Jag har inte så stort intresse för fotboll, men det är ju alltid kul att kolla på och veta vilka som spelar. Själv hejar jag på Tyskland för jag är ju halvtysk, men det är ju lite surt att Sverige inte gick vidare, men jag tror att det inte skulle gått så bra för Sverige ändå. En sak som är störande är de tutorna som alltid låter på matcherna.

Vilket lag hejar nu på? :)


Kissie, Foki, & Dessie.

Ja, de är de bloggerskorna som har bloggarna som jag brukar besöka varje dag.
www.kissies.se
www.fokis.se
www.dessie.se

Ingen speciell ordning. ;)

Jag ser upp till alla för de har alla sin egem personlighet.

puss och kram. <3



Sorry.

Just nu ligger jag i sängen med min laptop i knäet och har väldigt ont i huvudet. Jag har inte kunnat blogga för att jag har varit sjuk. Jag har feber, men huer mycket talar jag ej om. Ska snart äta frukost och sen ska jag vara mer vid datorn. ;)


En bild på sjuka jag, vill inte visa mitt ansikte. ;P Och mitt hår ser helit fail ut.


Sjuk. :(

Jag kom hem från sommarskolan för ca 2-3 timmar sedan. Jag är sjuk och därför kommer jag inte kunna blogga så mkt just nu och dagen framöver.

puss på er. <3

Kort inlägg.

Hejhej! Bara så ni vet kommer detta bli ett kort inlägg, för jag ska se på VAMPIRE DIARIES nu. Men lite kort om dagen, jag sov ju hos elin för att det var sommarskola idag och resten av veckan. Sommar skolan var sådär, den var inte tråkig inte rolig, sådär. Men det var bra där, för man förstod allt för de pratade ju Elgelsaka.
Menmen, bloggar mer sen puss. <3


Kort inlägg.

Hejhej! Bara så ni vet kommer detta bli ett kort inlägg, för jag ska se på VAMPIRE DIARIES nu. Men lite kort om dagen, jag sov ju hos elin för att det var sommarskola idag och resten av veckan. Sommar skolan var sådär, den var inte tråkig inte rolig, sådär. Men det var bra där, för man förstod allt för de pratade ju Elgelsaka.
Menmen, bloggar mer sen puss. <3


Outfit of today.

Just nu är jag med Elin hemma hos mig. Först var vi hos henne men sen cyklade vi hem till mig, men sen ska vi till Elin igen för jag ska sova där. När vi var hos Elin var vi vid datorn, fast det regnade så vi kunde inte. :( Menmen, här kommer dagens outfit. Snart ska vi gå till köket och dricka Oboy för Elin tjatar om det.


Gårdagens shopping.

Heej och godmorgon. Jag vaknade kanske för en timme sedan och ska snart äte frukost, sen ska jag till min kompís Elin mellan 12 och 1. Sen ska jag sova hos henne för att vi ska på sommarskola denna vecka i vår nya skola som vi ska börja i. Men här kommer lite bilder på det jag köpte igår. ;)


Jag i proveummet på Newyorker, tröjan som jag har på mig köpte jag.

Jeanslggingsen jag köpte på Kappahl.

De bakifrån.

Kram. <3

Kista idag igen. :)

Hejhej, nu är jag hemma hos elsa och vi sitter lite vid datorn. Nyss åt vi makaroner med falukov. Men iaf, vi var i Kista, det var min tredje gång denna vecka. Men vi var där och jag köpte 2 saker, en svart fin tröja/kofta på Newyorker och ett par treggings på Kappahl. Jag tror att Elsa köpte par jeans shorts och ett snart linne. Innan vi åkte där ifrån så köpte vi en glass, jag köpte vaniljsmak och elsa chokladsmak. Men nu är vi hos elsa och är vid datorn.

puss. ♥

jag lägger upp bilder på det jag köpte sen. ^^

Gooood morning.

Hej och godmorgon. Jag vaknade kanske för en timme sen eller så, och nu är klockan 09:53 och jag ska nu äta frukost. Special K med Oboy, mums. Sen ska jag hem till Elsa och ja, jag ska vara där. Jag funderar på om jag ska gå eller cykla, men jag tror jag ska cykla. Men nu ska jag nog äta, annars kommer jag aldrig iväg. ;)

puss, <3

Skolavslutning.

Heej, nu är klockan 20:05 och jag kom nyss hem från Kista. Där var jag med Elin och Angelica. Vi shoppade och såg på "The Last Song". Jag köpte ett jättesött linne. Filmen var jättebra, började typ få tårar. Men iaf, imorse var det skolavslutning! Det regnade som var så himla dåligt, så vi behövde vara i matsalen och sjunga alla sånger, och när alla 5: or skulle sjunga "We are the world" så blev det inte samma sak som jag hade tänkt, men det blev iaf en lyckad skolavslutning, det är det bätsa! Sen så käkade vi jordgubstårta och drack Coca Cola och saft. Sen fick man gå hem, då var jag med Elin och Angelica och vi åkte ju till kista. Jag kom och tänka på en sak, det är ju sommarloooooov! :D



Min skolavslutnings outfit.

Har är klänninegn lite tydligare.

Linnet som jag köpte.

puss, <3

Elin och Angelica. :)

Hejhej! Just nu är jag hemma hos Angelica. Vi gör inte så mkt, vi är lite vid datrorn men vi hittar nog snart på nåt att göra. Men iaf, idag så hade vi avslutningsluch på skolan, vi åt rostbiff med någon god kryddad potatis och beanessås. Det var jättegott! :) Ja, imorgon är det ju skolavslutning och jag längtar som fán. Puss, vi hörs senare. ♥

Adidas kofta. :)

Ja, jag kom precis hem från att ha klippt mig. ^^ Det blev jättefint! Sen efter köpte jag en Adidaskofta och ett par skor till skolavslutningen. Snart ska jag gå och lägga mig, puss och hejdå. <3



Bild på mig och min kofta, älskar bilden! Stor Copyright på den! Det står det på bilden, men det syns ej så bra.

bye. :)

Klippa mig.

Hej, just nu är jag hemma, kom hem för ca. 14.10. Jag är justnu med Elsa! :) Ska åka och klippa mig om ca. en timme. ^^ Och sen efter det ska jag köpa en Adidas kofta och ett par tygskor till skolavlutningen. Och så lyssnar jag på Justin Bieber.

puss. ♥


Jag före.

Elsa och jag! :)


Ny duschad. :)

Ja, just nu är jag ny duschad och fräsch och sitter och bloggar lite. ^^ Idag har jag gjort många inlägg, men väldigt korta, men det år på såvis bra! Detta är nog sista inlägget för idag, men det kommer ju såklart flera imorgon. Puss och godnatt.


Vad blek jag serut. :O


Outfit of today. ;)

Ja, här är dagens outfit. Kanske lite sent att lägga in den nu, but who cares!? ;)



Något fint Linne från Lindex.
Och ett par strumpbyxor, vettefan var det kommer ifrån.

puss. ♥

Videoblogg!

ja, här kommer en liten videoblogg. ;)


Hitch!

Idag har jag varit i skolan, vi såg filmen "Hitch" nästan hela dagen. :) Sen hade vi ju också idrott och då körde vi vattenbrännboll. Det var skitkul! Sen jag så slutade vi och nu är jag med Elin och Angelica!


puss, vi hörs! <3


Godmorgon!

Ja, nuhar jag precis vaknat och klockan är 07:10. Iadg börjar vi 09:30 så att jag kan bara ta dset lungt! :) Snart ska jag gå upp och äta frukost. Special K flingor med mjölk!
Vi hörs sen, hejdå!

pusspuss. <3

Smileys. ^^

Jag har fixat så det kommer smileys i min blogg! :D
Nu känns det som jag har en riktigt fin blogg, antagligen.

Puss, måste spela piano no.

Godnatt. :)

Hejhej, det är Anne. Nu har jag blivit aktiv igen med min blogg.
Ska nu öva lite piano snart och sen ska jag sova. ^^

Här kommmer en liten låt. <3



Justin Bieber - Baby. :)

puss och godnatt!

RSS 2.0