Städa. D:

Ja, jag och min kompis Frida är nu hemma hos mig, vi håller på med lite saker, och snart ska vi ner och stöda hela hobbyrummet. Blää tråkigt! D:

Kort inlägg. ^^

Förlåt.

Ja, förlåt. Jag har inte gjort inlägg på ganska många dagar. :( Men det är för att jag har fyllt år och fått en laptop, och jag har varit så inne med att hålla på men den, men du skriver jag iaf ett inlägg. :D Min födelsedag blev lyckad, vi åkte till Cosmonova med klassen och såg¨på nogon 3-D film och vi fick sluta klockan halv ett. Det dåliga var att jag behövde ta festingspruta! :( Menmen. Jag fick ju en laptop, så jag är ju skitglad för den är jättefin. :D Nu har jag nog inget mer att säga så, puss och kram på er. :)

Här kommer en liten bild på mig, och mitt nya webbcamresystem. ;)


haha. ;P

Åska

Ja, det har varit lite dålig uppdatering för att det åskade i söndags jättemycket så vårt inernet gick sönder och telefonen också. :( Men nu har jag ju i alla fall tillgång till datorn. I söndags efter åskan så åkte jag och Ronja till Kista och shoppade. Det var jättekul. Den bästa äffären där är New Yorker, där plockade vi typ allt vi såg. Ronja köpte en tröja där, jag kan lägga upp en bild på den. Sen var vi där ganska länge, och åte på Burger King. Ja och idag morse hade vi sovmorgon till 09.30 för att vi fick ingen i onsdas, det var jätte skönt att ligga och dra sig. Men iallafall, nu är det bara en dag kvar tills jag fyller år, altså imorgon den 25 maj. :D Jag hoppas jag får bra presenter.

puss. ♥

Mmm.

Just nu sitter jag och äter glass, och är med min kompis Frida. :) Jag har varit hos Elsa nästan hela dagen, vi badade i hennes pool 3 gånger och den sista gången var varmast. Nu ska jag snart hoppa sudsmatta.  Så ja, snyns snart.


Min goda Snickers glass. :D


Är hos Elsa. ^^

Ja, just nu är jag hos Elsa och vi sitter vid datorn. :) Vi vaknade ungefär för en timme sen och jag är ganska hungrig. Menmen, det går nog snart över när jag har ätit lite frukost. Men igår kväll så badade vi i hennes pool, det var jätteskönt men när vi hade badat ett tag så frös jag lite.

Puss, ♥

Jakan. :)

Hej! Nyss var jag i Jakobsberg och shoppade. Jag shoppade inget spec, men jag provade lite saker som jag har kort på som jag kommer lägga upp. Men vi fikade lite där, och tog en glass. Sen åkte vi hem halv 6. Nu är jag hemma och är lite vid datorn. När jag åkte hem från Jakan (Jakobsberg) så åskade det, och jag såg bilxtar. Men snart ska jag till Elsa och vi ska bada i hennes pool, sen ska jag sova där. Egentligen skulle jag vara på streetdance nu, men jag orkade inte gå för jag är trött. Men i alla fall, ikväll eller snart kommer min mormor, hon kommer från tyskland. ^^

Puss och kram. ♥

Skolan.

Hejhej, jag gör ett litet snabbt inlägg innan jag ska till skolan. Efter skolan ska jag ju åka till Jakobsberg med två av mina kompisar. Jag kanske tar lite bilder på mig när vi är där, men aja måste gå till skolan snart.

puss. ♥


Här kommer en liten bild. :)


*Trött*

Ja, nu är klockan ca 21:00 och jag är ganska trött, jag brukar inte vara trött så tidigt men just nu är jag det. :3 Men det är ju ändå fredag imorgon så ja, det gör nog inget om jag går och lägger mig snart för då blir det snabbare fredag. ^^ Men i alla fall, imorgon ska jag och två kompisar till mig åka till Jakobsberg efter skolan, vi ska ta bussen och efter har jag streetdance. Det ska bli kul!

men puss och kram. ♥

här kommer en liten bild på trötta mig.

youtube video. :)

ja.
här kommer länken till den. ^^

http://www.youtube.com/watch?v=98t_wpstg5o

puss. ♥

Vem är Manii? :)

Jo, jag är en tjej på 11 år snart 12 år och heter Anne. Jag älskar mina kompisar, musik ,datorn, min familj och mycket annat. Jag har haft många bloggar innan men jag minns inte vad alla heter?, menmen. ^^ Jag hoppas att folk läser min blogg och kommenterar, puss och kram. ♥

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0