Paint

Hej och godmorgon! Inatt sov jag ocg mina småböder i tält. Det var ganska skönt, men man fick ont i huvet efteråt på morgonen. Men nu på morgonen har jag spelap lite Wii. :p Hah, had ej nåt att göra och pappa hade internetet så, varför inte? Men jag har sett på många bloggar att man använer paint och ritar saker, t.ex Kissie och några fler. Och jag har aldrig idéer så jag har försökt rita en bild på en blondin, men det gick inte så bra men här är iaf bilden.
 
Haha, snygg va!? *Inte*

puss på er, vi hörs. ^^ Ja, imorgon är det 1 juli.

Kommentarer
Postat av: Cissie

Hihi. XD Fail. :P

2010-06-30 @ 11:44:56
URL: http://cissielill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eh, Cissie? xD

Taskigt... :*

Tänk om hon tycker den är fin? D:

Jag tkr det :D

2010-06-30 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0