Skolavslutning.

Heej, nu är klockan 20:05 och jag kom nyss hem från Kista. Där var jag med Elin och Angelica. Vi shoppade och såg på "The Last Song". Jag köpte ett jättesött linne. Filmen var jättebra, började typ få tårar. Men iaf, imorse var det skolavslutning! Det regnade som var så himla dåligt, så vi behövde vara i matsalen och sjunga alla sånger, och när alla 5: or skulle sjunga "We are the world" så blev det inte samma sak som jag hade tänkt, men det blev iaf en lyckad skolavslutning, det är det bätsa! Sen så käkade vi jordgubstårta och drack Coca Cola och saft. Sen fick man gå hem, då var jag med Elin och Angelica och vi åkte ju till kista. Jag kom och tänka på en sak, det är ju sommarloooooov! :D



Min skolavslutnings outfit.

Har är klänninegn lite tydligare.

Linnet som jag köpte.

puss, <3

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

sött linne!

2010-06-11 @ 20:40:32
URL: http://sriwanna.se
Postat av: Elsa

Snygga kläder ! :D

2010-06-11 @ 22:13:50
URL: http://elsalovesyou.blogg.se/
Postat av: angelica

vi hade verkligen roligt i kista :)

och filmen var jätte bra .

de linnet du köpte var jätte fin / angelica bäst <3

2010-06-11 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0