Idag ska jag "flytta".

Hej och godmorgon! Iadg sov jag inte så länge, men jag är inte trött. Hela mina ben kliar för jag fick ca 30 myggbett igårnatt. :( De kliar som in i helvete! Men idag ska vi packa och flytta till vårt andra sommarhus som ligger på andra sidan sjön. Jag har en bild på huset på min laptop, men just nu är jag på mammas så kan ej visa bliden jag har men jag laddar upp den sen på bloggen och visar er. ^^ Hoppas att ni hade en bra midsommar, min var bra, tycker jag nog! Men nu ska jag nog äta frukost, så vi hörs. :) Puss, ♥


hittade en gammal bild på mig som jag gjorde om. :P


Kommentarer
Postat av: Cissie

Okej. :D

2010-06-27 @ 10:46:34
URL: http://cissielill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0