Förlåt.

Ja, förlåt. Jag har inte gjort inlägg på ganska många dagar. :( Men det är för att jag har fyllt år och fått en laptop, och jag har varit så inne med att hålla på men den, men du skriver jag iaf ett inlägg. :D Min födelsedag blev lyckad, vi åkte till Cosmonova med klassen och såg¨på nogon 3-D film och vi fick sluta klockan halv ett. Det dåliga var att jag behövde ta festingspruta! :( Menmen. Jag fick ju en laptop, så jag är ju skitglad för den är jättefin. :D Nu har jag nog inget mer att säga så, puss och kram på er. :)

Här kommer en liten bild på mig, och mitt nya webbcamresystem. ;)


haha. ;P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis! Ska du inte ha en fest?

2010-05-29 @ 15:24:08
Postat av: Cissie

Kul att du fick en laptopp. :)

2010-05-30 @ 13:07:17
URL: http://cissielill.blogg.se/
Postat av: Manii

Hanna: Ja, jag har haft fest! ;)

Cissie: Jupps.^^

2010-06-07 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0