Ute på sjön.

Hej! Jag har tyvärr inte bloggat på hela dagen efterson vi var ute på sjön och var på nån ö. Jag tror stället hette Vippholmarna. ;) Såg nyss på en film, haha Eva och Adam. Hade inge att titta på, så jag tänkte att det skulle vara lite kul. Haha. Jag solade när vi var på ön, och jag blev lite brun men också lite solbränd, så det gör lite ont.
Jag ville gå på Fokis läsarträff, men jag är ju på landet.. och vet inte om jag hade kunnat, men ändå.


jag i båten, ojj man ser min lillebror i mina solglasögon, bra att jag håller för ansiktet med min kamera. ^^
puss. <3

Kommentarer
Postat av: anna berg

Gud vad trevligt det verkar vara ;) Skulle med glatt humör absolut inte tacka nej till en sådan lyxtripp ;) <33 Gulligt att man ser din lillebror, ni verkar vara ett trevligt umjänge :D

2012-04-12 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0