Ute med laptopen.

Ja! Just nu sitter jag ute på "altanen" och är inne på internet och bloggar! Ska kanske sola sen, men vet inte.  Det är väldigt ljust på laptop skärmen, så man ser nästan inte vad man skriver, menmen. ^^ Ska nog gå in snart, pallar inte vara ute. haha. Nyss ville jag vara ute oh sola, men nu vill jag gå in. Sån är jag. Okej, nu ska jag lyfta laptopen in.
Åhejj, då lyfter vi. :P... Inne! Ohfy, det luktar avlopp.
Nu tkr jag min blogg är tråkig, så då måste man ju slänga in lite bilder i varje inlägg, måste springa ner och hämta kameran och mina solglasögon. ;)
Nu har jag hämtat dem, nu ska jag bara sätta på kameran och ta på mig mina solglasögon!
Gjort, men nu såg jag att kameran bara kunde ta 13 bilder till, men det får väl gå. Men pappa måste då tömma kortet så jag kan ta 700 bilder till. Det luktar inte avlopp längre!
Nu ska jag fota! Vänta lite, måste få några bra bilder. 7 bilder kvar att ta.. Äh, palla det räcker med 7 att ha tagit.
Så, nu måste jag bara ladda upp dem..






När jag skulle ta på mig solglasögonen. ;)

Puss på er. <3 Bilderna som jag tog kommer i nästa inlägg jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0